I want you

Okej, jag är trött på att blogga allting själv! Det skulle ju vara en gemensam blogg. Och vart är mina medskapare Isabelle och Lovisa? Ni skriver ju aldrig! :(
Så nu önskar jag att fler av er simmare skulle vara intresserade att börja blogga här. man behöver självklart inte skriva varje dag men om vi är fler som skriver så behöver man inte blogga lika mycket ensam. amn kan skriva om vad man vill, reflektioner om träningar, kost, uppladdning inför tävlingar, skvaller och sånt som händer i klubben, jaa vad som helst inom simning helt enkelt :D
Är någon intresserad så kan ni säga till mig, lovisa eller isabelle så ger vi er lösenordet! ;)

//Sofia

elinhärlig bild på elin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback